Här hos oss på SAAND så handlar det om dig. Dig som uppdragsgivare, dig som medarbetare och dig som anhörig.
Att vi alla, i och runt ett ärende, samarbetar är en förutsättning för ett lyckat uppdrag och får alla att trivas.
Har du frågor eller funderingar om hur vi kan hjälpa dig med din assistans, hemtjänst eller ledsagning?
Du når oss via telefon eller mail på “knapparna” nedan.
FÖRETAGET MED DET STORA HJÄRTAT
SAAND är ett företag som alltid gör det lilla extra. Våra ledord är därför “företaget med det stora hjärtat” då vi alltid ser individen hos våra uppdragsgivare.
Vare sig du använder dig av hemtjänst, personlig assistans, ledsagning eller bara enstaka hushållsnära tjänster vill vi att du ska få den bästa servicen som finns att tillgå. Våra medarbetare är noga utvalda personer som kan ge dig just detta.
SAAND kvalitetssäkrar arbetet hos uppdragsgivarna med hjälp av vår ledningssystem där riktlinjer för allt från tystnadsplikt, anmälningsplikt, rättigheter samt skyldigheter gentemot uppdragsgivare och anhöriga, SAAND och kollegor regleras. Detta gör vi för att alla inblandade ska få högsta möjliga kvalitet.