Vi söker verksamhetschef och samordnare i Västervik

Hemtjänst

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB!

Vi omorganiserar nu i Västervik och söker därför en ny verksamhetschef resp samordnare till vår hemtjänst i Västerviks kommun.

  • VERKSAMHETSCHEF
    Rollen som verksamhetschef innebär att du självständigt ansvarar för att planera, leda, utveckla och kvalitetssäkra arbetet inom hemtjänstverksamheten i Västervik.Du arbetar med att skapa och bibehålla goda relationer till våra uppdragsgivare (kunder), anhöriga/närstående och medarbetare. I rollen ingår att utveckla kontakter med kommunen och andra samverkanspartners. Du svarar för uppföljning gentemot kommunen samt deltar i utbildningar och möten i deras regi.

    Du har ansvar för att beviljade insatser utförs mot uppdragsgivare samt ekonomi, budget, resultat- och personalansvar för din verksamhet. I rollen ingår att utföra uppdraget enligt vårt avtal med kommunen samt att regelbundet tillsammans med kvalitetsansvarig i företaget ansvara för översyn av rutiner och processer i kvalitetsledningssystemet och se till att vi arbetar enligt dessa.

    Du kommer att ha ett nära samarbete med VD, affärsområdeschef, kvalitets- och ekonomiansvariga samt övriga kollegor inom SAAND Service & Omsorg. Tillsammans med övriga ledningen arbetar du systematiskt för att utveckla organisationen så att den ger medarbetarna de bästa förutsättningarna för att ge god omsorg med kvalité. I din roll rapporterar du till affärsområdeschef och kvalitetsansvarig.

    Läs mer här

  • SAMORDNARE
    Som samordnare inom SAAND Service & Omsorg är du en mycket viktig lagspelare i verksamheten och är verksamhetschefens högra hand.De prioriterade samordnaruppgifterna är schemaplanering, personalbemanning och uppföljning av utfört arbete. Du behöver kunna hantera många bollar i luften samtidigt.Samordnaren är en viktig länk i kontakter med handläggare, uppdragsgivare, hemsjukvård och andra externa aktörer. Som samordnare följer du fastställda rutiner och processer i kvalitetsledningssystemet och företagets värderingar samt ser till att vi arbetar enligt dessa.

    Rollen som samordnare/planerare kommer att innebära att du fördelar din tid mellan våra kontor i Västervik och Överum.

    Läs mer här

0 Kommentarer

Lämna en kommentar

Want to join the discussion?
Dela med dig av dina synpunkter!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *